I wish I had superpowers so I could stop all the evil things in this world, I wish that everyone I love could live happily ever after

Jag förstår inte hur vissa människor kan ha så mycket avundsjuka inom sig. Så mycket att man måste försöka trycka ner andra för att själv känna sig bättre. Att bli sur eller bitter för att man är avundsjuk. Jag förstår inte hur man inte bara kan vara glad för andras skull. Varför kan man inte bara vara glad för andras skull istället för att bli avundsjuk. Avundsjuka krossar vänner och familjer hela tiden. Och jag önskar att jag kunde stoppa den, men det kan jag inte. Jag hoppas bara att det inte tar över oss som jag har sett den göra så många gånger förut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0