Svalkar vinden, värmer solen. Ser du något bakom molnen? Känner du lyckan genom sorgen? Jag har inget mer än mina tankar

Födelsebeviset har fortfarande inte kommit. Störande. Pappa ska ringa dit imorgon och fråga vad det är som tar sån tid.

Iallafall, jag är helt död. Så mycket tid som jag har lagt ner på att plugga dom två senaste veckorna har jag nog aldrig gjort i hela mitt liv (alltså pluggat mycket för att vara mig hehe). Och så mycket som jag pluggade till historieprovet jag hade idag, så mycket har jag heller aldrig pluggat till ett prov. Så fick vi ett pyttelitet prov med jättekonstiga slutfrågor så man inte alls kunde visa allt man kunde. Så irriterande. Sen har jag kemiprov på fredag också som jag inte har börjat plugga till än och som jag inte förstår ett skit av. Så gissa vem som kommer sitta uppe med kaffe de två närmsta nätterna? Sen har jag världens mensverk också. Great.

Men ah, nu ska jag sluta klaga. Jag är faktiskt inte alls så tjurig som jag låter egentligen, för vem kan inte annat än att vara superglad när det är sånt här väder? Har gått runt med ett leende på läpparna hela dagen bara för att solen är framme. Love it!

Nej nu ska jag röra min halvdöda kropp bort mot köket och göra lite chokladkaffe. Puss på er och hoppas allt är bra med er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0