If it's something you really want, you'll find a way. If it's not, you'll find an excuse

Har precis bokat flygbiljetter! Inte till Filippinerna dock utan till Norge.. Ska dit i några dagar på sportlovet och hälsa på min syster och hennes familj :) Dom brukar alltid komma till Sverige några veckor på sommaren, men eftersom att jag inte kommer vara hemma då så kommer jag ju inte kunna träffa dom.. Antagligen kommer jag ju åka till Filippinerna direkt efter skolavslutningen i sommar och sen är jag borta ett år. Så får passa på att åka och träffa norskarna nu när jag kan! Ska bli kul, saknar dom såå.

Jag och min syster som bor i Norge. Bilden är väldigt gammal vilket ni antagligen ser haha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0