I'm bulletproof, nothing to lose

Ni vet jag sa ju att jag hade tappat bort mitt pass? Jag har hittat det nu! Hittade det häromdagen i en av alla flyttlådor som var full med massa gosedjur.. Hmm kanske inte riktigt passar in där? Aja där märker man hur bra jag är på att packa. Men nu är det inte så mycket papper kvar, det som fattas nu är födelsebevis och äktenskapsbevis plus fylla i alla de papper vi redan har. Det fixar vi :)

Okej, något som inte alls har med denna bloggen att göra.. Jag köpte ett nytt objektiv till kameran igår! Så jag kunde ju inte låta bli att testa att ta lite bilder med det. Och det har faktiskt blivit lite dåligt med bilder här på senaste.. Så ni får ta del av tre testbilder ;)


Köpte en ny fin rosa väckarklocka igår också (+ massa andra saker), men det hör ju inte riktigt hit.. Haha


Objektivet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0