Forever young, I want to be forever young

Igår åkte ju som sagt mamma. Hon landar i Filippinerna vid 11 pm idag vilket är vid 5 på eftermiddagen här tror jag. Men men, igår så checkade mamma in ett extra bagage för 500 kr. Verkade ju superbra så jag gick till KLM och frågade vad det skulle kosta för mig. Och dom svarar att det kommer kosta 100 euro. Pappa tycker jag ska skita i det och köpa kläder för dom pengarna i Filippinerna istället, men jag vet inte.. Man får ju i och för sig väldigt mycket för 100 euro i filippinerna så jag förstår hur pappa tänker. Men jag vill ju ha med mig mina egna saker liksom.. Så jag vet inte riktigt hur jag ska göra. Vad hade ni gjort?

Har inga bilder så ni får en liten karta över Filippinerna här som jag hittade på ipaden. Jag ska bo i staden tarlac, kan ni hitta den på kartan?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0