Always look on the bright side of life

Tjolahopp tjolaheej!
Kom precis hem, jag och pappa har vart och tagit passport-sized-photos som ska med det som ska skickas till ambassaden. Mamma har hållt på och försökt ringa läkaren hela dagen men tydligen är han ledig.. Så hon ska försöka igen imorgon! Kanske inte så jättekul att veta men så ligger det till angående min lilla resa just nu i alla fall..

Ska till landvetter vid 11 ikväll också och plocka upp en liten filur där.. Snart är det inte långt kvar tills det är jag som står och gråter där och ska säga hejdå! Usch, får ont i magen bara jag tänker på det haha.. Det är ingen fun part det inte minsann.

Älskar att våren är tillbaka! Eftersom att det är så tråkigt utan bilder så får ni en oseriös här på lilla mig. Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0