Berg- och dalbana

Jag måste börja med att säga att jag älskat vädret här i Göteborg idag. Det är jättevarmt i solen och man kan gå utan jacka och man känner att sommaren inte är så långt borta. Underbart.

Med pappersarbetet är det bajs igen. Barnmorskan ringde inte förän idag och då säger hon att hon har pratat med dom ansvariga på Sahlgrenska och att hon inte får skriva under våra papper. Så gav hon mig ett nummer till en man som är ansvarig för någon avdelning på Sahlgrenska som skulle hjälpa oss. Men dom fattar tydligen inte att Filippinerna vill ha godkännande av någon sorts LÄKARE eller BARNMORSKA som faktiskt var på plats när jag föddes och ingen kontorsfjant som sitter och håller koll på massa papper. Bajs på dom. Sitter på bussen påväg hem nu och ska ringa så fort jag kommer hem. Får se sen hur det blir.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0