Don't mix between my personality and my attitude because my personality is me and my attitude depends on you

Jag är så stressad. Ska vara hemma hos Frida klockan 7 egentligen, och jag har så mycket att göra här hemma innan jag åker. Kommer så inte hinna. Aja.

Såå här kommer nyheten.. I fredags kom födelsebeviset! Så nu känns det äntligen som att det kan börja gå framåt. Känns som om vi har stått stilla så länge nu. Så nu behöver vi få tag i en läkare och sjuksköterska som var med när jag föddes och få deras underskrifter. Hoppas vi får tag i dom så fort som möjligt och att dom inte är döda eller något, för då vet jag inte hur det här ska gå haha. Men efter det så ska alla papper certifieras av notarius publicus eller vad det heter och sen kan vi skicka det till Filippinska ambassaden!



Imorgon är jag ledig från skolan. För det är ju imorgon vi ska cheera på Clarion Hotel! Vi ska träffas vid 10 och sen är allt klart klockan 7 på kvällen. Så det blir cheer hela dagen, kul! Sen efter jag har cheerleadingen ska jag hem till min bror och fira han som fyllde 30 år i fredags. Så det kommer verkligen bli fullt upp hela dagen. Och idag ska jag hem till Frida och sova där för att vi ska hinna fixa allt tillsammans imorgon innan vi åker. Och jag har massa skolarbete att göra. Förstår inte hur jag ska hinna med allt. Åh kill me.

Nej nu måste jag städa upp här hemma så att det är fint imorgon när pappa kommer hem. Just nu ser det ut som ett bombnedslag, kläder överallt både högt och lågt i hela lägenheten.. Och så måste jag upp på vinden också. ÅÅH VAD STRESSAD JAG ÄR. Nu sätter jag punkt här pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0