You need to know how to be alone and not be defined by another person. You need to know how to be happy with yourself before you try to be happy with someone else. If you can't love yourself, how do you expect someone else to love you?

Okej, det är ju inte så att jag hatar Justin Bieber. Verkligen inte. Hata är ett starkt ord you know. Jag tycker inte om honom men jag har egentligen ingenting emot honom. Hans musik får man väl säga då eftersom att ingen utav oss vet hur han är haha. Visst har han vissa låtar som är bra men det har väl alla artister. Tycker bara att det här med Justin Bieber har blivit så himla överdrivet. Alla som springer runt och pratar om honom och älskar honom precis som om det vore deras riktiga pojkvän. Come on, tagga ner lite va? Hela min facebok är bombad av händelser som innehåller gratulationer till honom. Det är ju inte så att han kommer se det direkt, bara dina vänner på facebook. Och dina vänner på facebook har nog redan fattat att han fyller år vid det här laget. Som sagt jag har inget emot honom men jag tycker bara att hela den här Justin Bieber grejen har blivit såå överdriven. Och ja, jag har nog fortfarande pms hehe.





På tal om något helt annat så ska jag hämta den här lilla sötisen på dagis imorgon! Åååh gose hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0