20 days left

Hej bloggen!

Idag är det 20 dagar kvar. Helt sick. Och 6 dagar kvar till mamma åker. Hon ska ju åka ner före mig och fixa allt där nere så det är klart när jag kommer. Känns skönt att veta att mamma är med och tar emot mig när jag kommer dit. Känns däremot väldigt hemskt att hon inte kommer vara hemma de sista veckorna innan jag åker. Och det känns ännu hemskare att när jag kommer dit så kommer vi bara vara tillsammans i knappt en vecka innan hon åker tillbaka till Sverige och lämnar mig där. Haha jag är så himla känslosam just nu så jag börjar typ gråta av bara tanken på det. Det är inte det att jag inte vill åka, för det vill jag verkligen. Det känns bara som att det är så himla snart och att jag inte tar vara på den sista tiden innan jag åker på bästa sätt.

Idag var jag ledig från skolan. Kul att jag sitter hemma och har feber när jag är ledig. Jättekul verkligen. Skulle verkligen behöva plugga hela dagen men jag orkar inte det med den här huvudvärken. Tänker dock åka till mammas jobb om någon timma och följa med henne hem. Det spelar ingen roll hur sjuk jag är för jag vill inte missa ett enda tillfälle att vara med dom jag älskar mest den lilla tid jag har kvar. Låter precis som att jag ska dö men det är inte riktigt så jag menar haha. Så nu vet ni det! Har inte så mycket mer att säga så det får vara allt för idag ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0