27 days left

Hej!
Imorse skulle jag ju tillbaka till sjukhuset. Jag fick inget vaccin mot tuberkulos för att testet visade positivt - vilket betyder att jag redan har bakterien i mig och inte kan vaccinera mig mot det. Hade en 3 cm stor rodnad på armen efter testet så det var väldigt tydligt. Så nu måste vi ta reda på om jag fick tuberkulos vaccin när jag var liten, vilket ska stå i skolhälsovårdsjournalen. Men skolsyster är ju inte där på måndagar så jag får se imorgon.. Om jag nu inte har fått tuberkulos vaccinet när jag var liten (vilket jag inte tror) så kommer jag få åka och röntga mina lungor. Haha det vill jag typ ändå göra för jag har aldrig röntgats i hela mitt liv så jag vill se hur det går till haha. Jaja, jag är ju som jag är ;)
Men nu ska jag snart försöka sova, natti natti!

Får bli en gammal hästbild för jag saknar hästar såå mycket, speciellt Trixie.. Inte Trixie på bilden dock. Lägg märke till den otroligt fina ballerinabrännan på fötterna haha ;)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0