I believe everything happens for a reason

Kan inte sova så jag uppdaterar bloggen med lite mer onödig information som jag själv vill minnas hehe. Låg precis och kollade igenom min gamla blogg lite och räknade ut att idag är det 1 år och 5 dagar sen vi bokade mina biljetter till filippinerna förra gången. Och förra året åkte jag från Sverige den 14 juni, i år åker jag den 17. Så det är inte så stor skillnad. Fast ändå är det det. Någonting hände förra året när jag åkte till Filippinerna. Jag kan inte riktigt sätta fingret på vad men jag fick liksom ett helt nytt sätt att se på saker och ting. Mina livsval, drömmar, planer och mål ändrades. Allt ändrades. Hade jag aldrig åkt till Filippinerna förra året, så tror jag aldrig jag hade flyttat hem till göteborg igen. Och då hade nog pappa haft en lägenhet i Skövde vid det här laget. Men nu är det inte så. Tänk vad saker ändras fort ändå! Eller så är det bara jag som är seg och tycker att tiden går sjukt fort som vanligt haha

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0