Idag är det 40 dagar kvar till skolavslutningen.. Vart tog tiden vägen?

Hejhej bloggen!

Kom precis hem för en liten stund sen. Har ju haft träning och sen åkte jag, pappsen och frida till landvetter och hämtade mamma, och nu sitter jag här hemma i min fina cheer uniform som jag inte har tagit av mig än hihi. På torsdag ska vi cheera på stavvarvet! Ingen aning om vad det är haha men det är i alla fall därför vi har med oss dräkterna hem nuu.

Det var inte så mycket jag hade att säga.. Imorgon ska jag i alla fall prata med skolan så vi vet när jag kan åka. Vi hittade en jättebra flygbiljett den 15 juni, skolan slutar den 14 juni men dagen efter har jag för mig att det är omprovs dag och i så fall måste jag ju vara där då.. Så vi får se imorgon hur det blir med det!

Just nu! Kameran på min datorn suger mest i hela världen verkligen haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0