Remember yesterday, live for today and pray for tomorrow

Är såå trött. Ovanligt? Verkligen. Kom hem rätt sent idag för har vart i Ullared hela dagen med Frida och hennes familj. Köpte lite bra och ha grejer och så. Som till exempel massa myggmedel ;) haha intressant!

Förutom det så har jag vaccinerat mig idag! Tog första twinrix sprutan plus ett tuberkulos test. Om tuberkulos testet visar negativt ska jag tillbaka på måndag och ta själva vaccinet mot tuberkulos. Sen ska jag tillbaka den 15 juni och ta andra twinrix sprutan precis innan jag åker. Fick kolera och tyfoid vaccin också men dom var i form av tabletter som tur är.

Så idag (räknar det som fredag idag även om det är över 12 slaget) så är det exakt 30 dagar kvar. En månad kvar. För den 17 juni lämnar jag Sverige och kommer inte tillbaka förrän om minst tio månader. Gaaah helt sick är det! Vet att jag upprepar det hela tiden men det är bara för att jag själv inte har fattat det än typ hahah

Nej nu ska jag snart sova för imorn ska jag upp och cheera hela dagen igen. Natti natti bloggen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0