There ain't no turning back now

God kväll kära blogg! ;) haha

Sitter här hemma och försöker plugg lite. Går inget vidare måste jag säga. Typiskt mig att tro att jag kan lära mig allt kvällen innan haha..

Som sagt så bokade vi flygbiljetterna igår! Så nu finns det ingen återvändo.. Nu känns det verkligen på riktigt. Imorgon ska mamma ringa en skola och se om dom kan ta emot mig. Eller så ska hon be min syster att gå dit och höra med dom. Jag har ju redan plats på en skola i filippinerna, men jag vill hellre läsa turism och det finns inte på den skolan jag kommit in på. Så därför ska vi höra med en annan skola imorgon :)

Nej nu ska jag återgå till pluggandet.. Men vi hörs! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0