Utbytesbloggar

Tänkte tipsa er om två andra utbytesbloggar. Jennifer och Melodie är ju också utbytesstudenter. Melodie är en fransk tjej som är utbytesstudent här i Sverige just nu och Jennifer ska på utbytesår till USA i sommar. Melodie ska dock åka tillbaka till Frankrike om några veckor. Måste också säga jag är ganska avundsjuk på Jennifer som kommer få vara cheerleader i USA! Rena drömmen ju haha. Anyways, läs deras bloggar!

Jennifer - www.jenniferworldwide.blogg.se
Melodie - melodiesweden.wordpress.com

Melodie skriver dock på franska men hon har sagt att hon kommer börja skriva på svenska när hon kommer hem igen haha :) och jag har länkat bloggarna nere i menyn under länkar där så det är bara att klicka er in där!

 

Mathilda, Jag, Melodie och Jennifer

Söta Jennifer och Melodie!

 

 

Har du också en blogg och vill vara med bland mina länkar eller är intresserad av ett länkutbyte? Säg till mig så fixar jag det! (det måste alltså inte vara en utbytesblogg)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0