I don't think fearless means that you don't have fears, I think it means that you have fears but you jump anyway


Ibland när jag tänker på allt jag har här och allt jag kommer lämna, så får jag ont i magen och blir alldeles gråtfärdig. Jag har många gånger grubblat och varit ledsen över mitt beslut men jag har aldrig någonsin tvekat, för jag vet vad jag vill.


Och ofta får jag dåligt samvete när det känns som att jag inte spenderar tillräckligt mycket tid med min fina familj som jag egentligen vill göra. Bara för att jag vet hur mycket jag kommer sakna dom sen när jag är väl är borta. Och då känns det så himla dumt att inte ta vara på tiden. Även om jag försöker, så känns det inte tillräckligt.












Jag vet att jag varken visar eller säger det allt för ofta men jag vill att ni ska veta allihopa att jag älskar och uppskattar er alla så mycket. Och till alla mina syskon, ni ska bara veta hur mycket jag ser upp till er. Min familj är bäst, all of you!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0