If you don't stand for something, you'll fall for anything

Alltså just nu vill jag bara spy på skolan. Usch vad jag hatar den. Har kommit fram till att min skola suger, den är riktigt riktigt dålig. Och snål, dom drar in på ALLTING för oss elever. Värme, läromedel, ALLT. Det ända som är bra är att man har en "ledig" dag i veckan, och klassen såklart. Lärarna är inte heller något att hänga i granen direkt. Även om inte alla (men många) suger så finns det ingen som verkligen är BRA. Som är en bra pedagog och lär ut på ett bra och kul sätt. I alla fall inte någon av dom jag har. Eller jo, min engelska/psykologi lärare är riktigt bra men hon är mammaledig så vad hjälper det? Mammaledig betyder bara vikarie. JIPPIE. Helt seriöst så har jag faktiskt gått på en hel del skolor och den här hamnar helt klart längst ner på listan. Om det inte hade vart för att jag har bytt skola så många gånger under min skolgång så hade jag helt klart bytt nu. Klarebergsskolan, vasaskolan, centrina, fågelviks gymnasiet.. INGRID SEGERSTEDT ÄR SÄMST. Lät så himla fint och bra i början. Usch vill verkligen bara spy på dom. Har vart arg på skolan så länge nu så jag kände bara att jag var tvungen att få ur mig detta. ÅH VAD ARG JAG ÄR. Kan inte ens sova för att jag är så arg. Och jag börjar tidigt imorn så jag kommer vara helt död i skolan imorgon. Vilket leder till att jag blir ännu argare på mig själv för att jag inte kan sova. Hahaha visst låter jag fullkomligt normal? Inte alls mycket ilska inom mig eller så, nej nej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0