People who complain the most are usally the ones with the least to complain about

Blir så irriterad, kan inte somna och jag ska upp om bara några timmar! Så I guess att jag fördriver tiden lite med att blogga hehe..

Vill ni veta vad jag har gjort? Jag har givit min dator till pappa och bett honom gömma den och inte ge tillbaka den förrän på fredag efter skolan. Har många gånger förut försökt att låta bli datorn men av någon konstig anledning funkar det inte.. Så nu fick jag ta till den här åtgärden istället! Det är nämligen såhär att jag är så sjukt besatt av alla mina olika serier som jag följer. Och dom här serierna gör att jag blir sittande i flera timmar framför datorn när det egentligen finns så mycket annat jag behöver göra. Som till exempel göra läxor, plugga inför prov eller städa upp all skit jag lämnar efter mig hehe.. Så visst var det duktigt gjort av mig att låta pappa ta hand om datorn? Riktigt duktigt om du frågar mig! Som tur (eller otur?) är så kan jag fortfarande blogga och checka Facebook från mobilen och iPaden..

Just det, måste berätta att den 6e Mars ska jag och Frida cheera på Clarion hotel! Det nya hotellet vid posthuset här i Göteborg. Egentligen ingen big deal för vi ska inte ha någon uppvisning, bara springa runt och se glada ut och ropa några hejarramsor.. Och jag kan lova er att cheerleading är så mycket mer än bara det! Men det roliga är att vi ska få ha cheer uniforms och pompoms. Jag har ju aldrig det annars eftersom att jag går i ett träningslag, och det är bara tävlingslagen som har cheer dräkter. Men den 6e mars så ska jag och Frida cheera med några från ett tävlingslag i föreningen så då får vi låna dräkter. Ska bli kul! :)

Nej nu ska jag försöka sova igen för typ femte gången ikväll. Sleep tight och good morning till er på andra sidan jorden! ♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0