www.honeyandmoon.blogg.se

"Ibland måste jag ta en minut och tänka, under hela den tiden som jag varit här, allt som jag sett och allt som jag upplevt, under den tiden hade jag kunnat vara borta i Sverige och leva ännu ett år på repeat och bara drömma och allt det jag gör just nu. Jag hade kunnat bo på samma gata, åka samma väg till skolan, haft en jul precis likadan som alltid, göra sånt som jag redan gjort 100 gånger innan. Det är bekvämt och betydligt mindre  utmanande, men vad får man utav det? Vad hade jag missat, vad hade jag lärt mig? Har aldrig någonsin sen jag kom hit ångrat detta. Inser hur mycket man får när man tar en risk och ett steg i ett helt annat håll, det är ju det man måste göra om man vill ha något man inte redan haft. Vill aldrig leva mitt liv stilla, att fastna är min största skräck. Vill alltid se mer och bli mer och det är så jag hoppas att jag alltid väljer att leva."

väldigt bra skrivet tycker jag. bloggen hittar ni här

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0