Don't overthink everything all the time, JUST DO IT.

Jag blir så irriterad. Vi har namn och nummer till doktorn som var med när jag föddes, och det enda som behövs är att ringa honom förklara vår situation och be honom skriva unde våra papper. Har haft numret sen i onsdags. Men mina föräldrar är så mesiga, blyga och töntiga båda två så dom tjafsar om vem som ska göra det. Alltså seröst hur svårt kan det vara? Vad kan hända? Bara för att dom tycker att det är pinsamt eller något? Att det låter dumt? Så irriterande. Så nu får jag ta och ringa den där läkaren själv imorgon. Sen kommer det ju ta yttligare en vecka innan vi ens kan träffa läkaren och få underskriften. Får panik, tiden går ju så fort!



bild från träningen idag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0