Just because I'm not with you every day doesn't mean I love you any less

Godkväll bloggen!
Nu har vi kollat upp exakt vilka vaccin jag ska ta och det är ju typ 4 stycken :( kommer bli många sprutor för min del, usch. Förhoppningsvis börjar vi med vaccinen på fredag.

Annars då? Vi köpte en ny mobil till mig idag. En billig telefon bara som har appar, en så kallad smartphone haha ;) Jag ska nämligen inte ha med mig min iPhone till filippinerna för jag kommer ändå inte kunna använda den på stan osv. För tydligen så är iPhone fortfarande väldigt nytt där och med tanke på att det är ett u-land så är det typ bara rikemansfolk som har sånt där. Eller ah jag vet ju inte men det är vad alla säger till mig iallafall. Alltså man kan typ bli förföljd och så stjäl dom iphonen av dig. Haha läskigt. Så därför ska jag lämna den här hemma. Men jag vill ju fortfarande kunna ha till exempel viber och skype så att jag kan ringa hem hela tiden så därför köpte vi bara en billigare android telefon. Fast androidtelefoner överhuvudtaget är tydligen väldigt nytt där. Kommer sakna min iphone faktiskt haha. Men men, tur att jag har med mig ipaden iallafall!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0