Trött tjej här

Ligger i sängen och ska egentligen sova nu. Men tänkte bara slänga in ett inlägg här först för jag tror inte att det kommer bli av imorgon ändå hehe.

I alla fall, idag när jag var på väg till skolan ringde mamma med bra nyheter. Jag fick en plats på den där skolan med turism! Då blev jag glad för jag känner inte riktigt att IT (som jag egentligen skulle läsa) är min grej. Så det var ju bra :) känns pinsamt bara att jag kommer komma sent till skolstarten hehe..

Jag är såå trött just nu så jag känner inte att jag kan tänka riktigt klart. Men idag har jag vart i skolan, stan och cheerat på stavvarvet som jag sa. Och eftersom att det är så tråkigt utan bilder så bjuder jag på två från idag. Känner att det bara har blivit cheerbilder här det senaste men det får ni leva med haha!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0