Go for whatever that makes you happy

Heeej bloggen!
Long time no see kan man säga haha. Ni kanske undrar vart jag har tagit vägen och om jag fortfarande lever och så? Och jag kan meddela er att det gör jag! Haha. Slutade blogga för att jag helt plötsligt fick så mycket att göra. Hade fullt upp hela tiden så när jag väl fick en liten ledig stund kände jag inte direkt för att spendera den här. Men men, nu ska jag försöka börja blogga lite oftare iallafall :) Lovar dock inget. Haha.
 
 
Det har hänt så mycket sen sist så jag vet inte ens vart jag ska börja. Eller hur jag ska förklara. Men jag kan säga er att jag har det jättebra här. Helt toppen haha. Skolan går bra, eller ah skolarbetet går väl lite sisådär men själva skolan är bra. Har fått många kompisar och har kul hela tiden. Har även hunnit få några få "närmare" vänner eller vad man ska säga vilket är väldigt skönt. Skönt att det finns sådana jag har lärt känna på djupet också som man verkligen kan prata med. 

Suddig bild på mig och några klasskompisar i våra skoluniformer
 
Samtidigt som allt är kul, skönt och så mycket mer avslappnat här så är det samtidigt så strikt. Folk är verkligen så himla konservativa här. Blir ju väldigt annorlunda när man inte är van vid det. Men det är intressant att uppleva det med. Intressant att lära sig hur och varför dom tänker och gör som dom gör. 
 
Egentligen är det väl inte sådär jättekul för er att veta alla detaljer, som övernattningar, olika köpcenter/mall eller glamorösa 18-årskalas. Så därför vet jag inte riktigt vad jag ska skriva. Men som sagt, jag mår bra och har det super. De senaste veckorna har jag gått runt med ett leende på läpparna näst intill hela tiden haha. Ja, någon får mig att le och känna mig speciell. Och det är ju lite kul haha. Nej men jag ska faktiskt försöka blogga oftare och försöka dela med mig mer av mitt liv här, för jag är säker på att det här inlägget inte gjorde er så värst mycket klokare haha. 
 
Klockan är snart 1 på natten här nu och jag är supertrött. Som tur är så är det röd dag imorgon så ingen skola för min del. Förresten ni i Sverige har nog precis börjat skolan nu va? Nej nu måste jag sluta skriva. Sovdags för min del. Vi hörs, puss!

Kommentarer
Postat av: A day without lilly and frida is a day wasted!

Omg, lilly glömde säga att jag har gjort DIP DYE !!
Eller du kanske inte vet vad de är men asso mitt dip dye syns inte ska göra om det ;) PusseliPuss&KrameliKram<3

2012-09-02 @ 10:35:32
URL: http://Alwayskate.blogg.se
Postat av: Janet

Skriv litt om de glamørøse 18 års kalasene du nevnte da :-)

2012-09-14 @ 21:18:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0