Amsterdam

Heeej bloggen,
Nu borde jag egentligen sitta på det stora flyget mellan Amsterdam och kuala lumpur. Men det gör jag inte. Det är nämligen så att jag var så ledsen så jag sprang av planet och åkte hem igen. Haha nej jag skojar bara det gjorde jag inte alls. Men det tog en väldans tid innan planet lyfter från Landvetter så det blev försenat och jag missade mitt nästa flyg i Amsterdam. Så jag fick nya biljetter till ett nytt plan med samma tider och reseplan, fast imorgon. Och så fick jag ett hotell att bo på under tiden. Det är på hotellet jag är just nu och jag kan ju säga att det var världens godaste lunch buffé förut! Har i alla fall skypat klart med mamma precis och väntar nu på att pappa ska bli tillgänglig. Tänkte sätta på en film eller nåt under tiden. Känns ju ganska trist att vara här på ett hotell helt ensam.. Men det funkar det med! Ha det så bra så länge allihopa, vi hörs! Puss!


Kommentarer
Postat av: Kate älskar karen! <3

KAREN DÖ INTE :( JAG VILL INTE ATT DU SKA DÖ :( DU
ÄR FÖR UNG FÖR ATT DÖ saaaaaaknar diiig <3

2012-07-17 @ 18:14:55
URL: http://Heykate.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0