Every step I take, every move I make, Every single day, every time I pray, I'll be missing you

Heeej,
Sitter just nu i Skövde och väntar på en buss som kommer om typ 50 minuter. Ganska segt. Men i alla fall, mamma ringde från Filippinerna förut. Hon har vart på min nya skola nu och fixat med alla papper och grejer. Det enda som fattas nu är mina underskrifter och betyg från grundskolan. Har aldrig någonsin skämts över mina betyg faktiskt, fram till nu. Haha dom är ju inget att hänga i granen direkt. Men men, dom hade sagt till mamma på skolan att kursen skulle bestå av väldigt mycket utflykter till andra platser på Filippinerna. Låter kul! Kan ju ha vart därför jag valde kursen hehe. Men nu ska jag gå bort till pressbyrån och köpa en choklad eller något, magen kurrar!

har inga bilder så ni får en dålig bild på fina Frida och Sofia från igår natt här

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0