Fantasin till rubriker glömde jag i Sverige

Nu ni har det hänt grejer! Har inte haft tid att blogga faktiskt men idag var jag i skolan för första gången! Så himla pinsamt. Jag vet inte varför men jag blir så himla blyg här haha. Det är jag ju inte i Sverige. Men det är så himla pinsamt när alla bara stirrar på en precis som om dom sett ett spöke eller nåt, det blir för mycket blickar liksom. Berättar mer om hur skoldagen var och vad jag har gjort dom senaste dagarna lite senare, sitter nämligen och får pedikyr nu. Det känns också väldigt konstigt, känner mig som värsta utnyttjaren. Men det är ju normalt här så jag får väl vänja mig. Berättar mer om det senare också. Puss!

Kommentarer
Postat av: Vem är bäst i världen? KAREN OCH KATE VEM ANNARS?<3

Dom bara tittar på dig för att due vacker och dom e inte vacker så oroa dig inte dom som är ELAKA mot dig ska jag döda när jag kommer till filippinerna ;)) <3

2012-06-26 @ 09:44:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0