Första inlägget från Filippinerna

Förutom att mitt bagage inte kom med så kom jag fram som jag skulle igår. Bagaget dock, var kvar i Amsterdam. Tänker aldrig mer åka med med KLM i alla fall. Så vi fick vänta i flera timmar ch så kom mitt bagage sen på kvällen med ett annat plan. Vilket gjorde att vi också kom hem väldigt sent igår. Och förlåt att jag inte bloggade från kuala lumpur igår! Satt nämligen och pratade med en kille från Nederländerna som satt bredvid mig på planet, han hade vart och pluggat i Jönköping i ett år och hade med sig ballerina kladdkaka! Mums hehe.

Men Jaa.. Vet inte riktigt vad jag ska säga. Jag har inte börjat skolan än för det är lite pappersgrejer kvar som ska fixas. Och vi ska åka och fixa det imorgon för det är i en annan stad. Just nu är klockan 10 i tre här och än sålänge har vi vart i stan och på min nya skola. Tänkte skaffa abonemang med en blackberry när jag var i stan men jag gjorde inte det sen.. Får se hur jag gör med det. Sen har jag köpt proactive också, den riktiga varianten denna gången och inte den dåliga man får i Sverige. Så jag får se om det funkar :)

Aja det får vara allt för nu, hoppas ni fryser där hemma ;) haha puss!

Kommentarer
Postat av: Kate

Ojj då!! vilken dålig flyg plan du fick så elaka dom är saknar dej karen!<3

2012-06-20 @ 13:55:05
Postat av: Janet

Kan vi få litt bilder?

2012-06-21 @ 20:23:56
Postat av: Kate

Hahaha jupp det måste man få :)

2012-06-21 @ 21:10:13
Postat av: Kate

NEJ , NU GRÅTER JAG!!! :(( VILL INTE VARA I SVERIGE LÄNGRE SAKNAR DEJ JÄTTE MYCKET KOMMER SNART DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ JAG KAN DÖÖÖÖÖ NÄR SOM HELST!<3<3<3<3<33<3<3<33<3<33<3<3<33<3<33<3<3<3<33<3<3<3<3 :(((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((

2012-06-22 @ 16:47:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0