Take a chance and don't ever look back

Hejhej!
Jag har precis boardat och gått igenom säkerhetskontrollerna och sitter nu och väntar på att få gå på planet. Gick till KLM och klagade lite på dom förut också och fick sedan ett värde häfte till mat, gratis telefånsamtal och discount på nästa resa man bokar hehe. Ja annars har jag väl inte så mycket att berätta för tillfället.. Mobilen dog under natten och jag har inte mycket batteri kvar på ipaden heller så jag borde låta den vara nu så jag kan ringa mamma och pappa i kuala lumpur imorgon. Men vi hörs imorgon när jag mellanlandar nästa gång, hoppas alla har det bra där hemma!


Kommentarer
Postat av: Kate

NU ÄR JAG LEDSEN SAKNAR DEJ VERKLIGEN JAG KAN DÖ NÄR SOM HELST JAG DÖÖÖR NU SAKNAR DEJ!!<3

2012-06-22 @ 23:01:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0