This is it

Åh herre gud vad tiden går fort. Idag åker jag. Har känt mig så stressad hela dagen och är fortfarande. Skulle ju börja packa och så idag när jag kom hem men istället däckade jag på golvet framför tvn. Så då låg jag där och sov bort hela dagen. Kanske skulle sett till att få lite mer sömn kvällen innan kan man säga. Så jag har stresspackat nu på kvällen och sedan fått ta ut massor för att det var övervikt och sedan kommit på massa andra saker jag vill ha med. Jag har inte ens hunnit göra en packlista att gå efter och ni anar inte hur frustrerande det känns. Och sedan var ju jag och pappsen och åt på resturang också. Ååh jag lovar att jag kommer glömma något. Har inte hunnit föra över musik och filmer till ipaden heller, bajs.. Ja jag har haft för lite tid helt enkelt och läget just nu är känns väldigt stressigt! Uppdaterar mer imorgon på morgonen om jag hinner. Nej nu ska jag försöka sova lite, GODNATT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0