Don't lose who you are in the blur of the stars, seeing is deceiving, dreaming is believing, It's okay not to be okay

Jag visste att jag har idrottsprov på fredag och samhällsinlämning imorgon, hade tänkt att sätta mig och fixa det nu ikväll. Så kommer jag på att jag ska ha ett argumenterande tal imorgon också!! FML!! Hur ska jag hinna och vad fan ska jag prata om?! Är ju såå trött också.


Var hos farbror doktorn förut idag. Har nämligen haft väldigt ont i mina ben till och från men dom senaste veckorna har det bara blivit värre.. Så säger läkaren att jag har benhinneinflammation, kul. Och det finns inget att göra åt det, ännu roligare. Så säger han att jag ska ta det lugnt och inte anstränga mig för mycket, jag som nyligen köpt gymkort.. Yeeyy.. FML

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0