What doesn't kill you makes you stronger, stand a little taller

Studiedag idag men det betyder inte att jag har varit fri från skolarbete. Har suttit från klockan 11 till 3 på ett café i stan och pluggat europakunskap med Embla och Hanna. Tror alla tvåor på hela Ingrid Segerstedt satt och pluggade i stan idag faktiskt. För imorgon är det dags för höjdpunkten i tvåan för alla oss ISGY:are, nämligen EU-rollspelen. Så från klockan 9 - 4 torsdag och fredag så ska vi sitta och leka EU:s ministerråd hela dagarna. Lägga våra egna liv och åsikter åt sidan och bara låtsas och spela så mycket som möjligt. Hela våra betyg i samhällskunskap och europakunskap hänger på detta. Jag är Frankrike. Frankrike är en stormakt med egoistiska åsikter. Frankrike är bajs. Man ska vara formellt "utklädd" också. Vet inte om jag ska ha scarf eller inte.. Haha



Nej nu måste jag försöka hitta massa skit om EU:s andra medlemsländer, så jag och mina gruppmedlemar har något att försvara oss med när alla andra kommer såga oss.. Haha döda mig. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0