'

Godmorgon! Sitter nyduschad här hemma i soffan med min nya frukostvana sen någon månad tillbaka - smoothie. Börjar skolan om en timma men tänkte bara skriva av mig lite snabbt igen hehe.

image description

OH MY GAAD tiden går så fort. 23 dagar kvar. Vad ska jag ta mig till?!?! Får helt enkelt bygga en tidsmaskin eller nåt. Tror det är därför skolan inte går så bra just nu. Kan inte riktigt förklara men.. Tänk er att ni ska dö om två dagar, hade ni velat spendera era två sista dagar här i livet framför massa skolböcker då eller? Lite så känner jag. Naturligtvis känns det inte bokstavligen som att jag ska dö men det känns som om jag kommer vara borta så länge att jag verkligen är helt borta. Kan inte hitta motivationen till att plugga, någon som kan hjälpa mig att leta? Jag vet att man ska tänka på framtiden och allt sånt där, att man ska plugga och få bra betyg nu så att man kan få ett bra jobb när man blir stor. Men jag har svårt att tänka så långt fram. Vi lever liksom här och nu och som det ser ut just nu så har jag inte många dagar kvar med alla människor jag älskar, i staden jag älskar, ja allt jag älskar och allt som är jag. Saknar typ allt redan även fast jag inte har åkt än haha. Shit pommesfritt säger jag bara!!

Kommentarer
Postat av: Kate!<3

Hejdå karen!<3 kommer sakna dej!<3

2012-06-02 @ 18:57:58
URL: http://kaates.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0