Finally!

Idag fick jag brev från filippinska ambassaden! Det är nämligen såhär att när ambassaden har mottagit alla fulla dokument och papper så skickar dom det till NSO i Filippinerna. Men samtidigt skickar dom en kopia av allt hem till personen det gäller. Och eftersom att jag har fått alla papper hemskickade idag så betyder det att även NSO har fått papprena! Och vet ni vad det betyder då? Att allt är igång och att vi kan boka mina biljetter! Äntligen!

Men nu kommer ju det lilla kruxet.. Mamma är i Norge och hälsar på min syster. Så vi kan ändå inte boka biljetterna exakt just nu. Men hon kommer snart hem som tur är! Så snart kan vi boka biljetterna, haha!

 
Om exakt en vecka så får jag gå klädd såhär igen och cheera! Nog bara Frida som förstår den känslan haha. Sista gången innan jag åker till Filippinerna :( usch


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0