It's true what they say, you don't know what you got until you missing it a lot, I had to go throw it away

Heeeej bloggisen? Hur mår du? Bra hoppas jag för det gör jaaag. Idag har Lilly vart ledig. Eller ah typ i alla fall, haha. Men har hon under denna lediga dag gjort nåt av alla 1234567 saker hon behöver göra? Neeej det har hon inte. Så kass är hon. Och jaa, jag tycker det är kul att prata om mig själv i tredje person haha. Men jag har hämtat min systers lilla bebis på dagis idag, det är kul! Inte lika kul som grannarna verkar ha dock, dom har party så det står det härliga till. Hahah nej nu ska jag sluta tönta mig.

Anyways, den gamla skolsystern ringde tillbaka igår. Tydligen så fick jag tuberkulos vaccin när jag var ett halvår gammal så nu slipper jag det. Ett vaccin mindre vilket betyder en spruta mindre! Glad tjej här. Kommer ju dock få ta andra twinrix sprutan snart ändå men det får jag leva med.

Just det, på tal om gamla skolsystrar så hade jag tänkt åka upp till tibro och hälsa på snart. Det är verkligen på tiden. Känner att jag har ganska mycket catching up to do också. Dessutom så skulle jag behöva prata med en gammal lärare. Och vet ni vad? När alla nya årstider kommer, så är det alltid så mycket vackrare ute på landet. Har saknat det hela våren haha. Vintern är också mycket finare på landet. Ja alla årstider helt enkelt!

Gammal bild på Lilly och den lilla bebisen som kollar bort

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0