My universe will never be the same, I'm glad you came

Åh det är så underbart väder idag! Visst är det?

Just nu sitter jag här i nya varvet hemma hos faster och väntar på att skolsystern från min gamla skola i tibro ska ringa upp. För igår när jag var hos min nuvarande skolsyster så sa hon att hon inte hade min journal och att jag skulle ringa min gamla skola och kolla med dom. Så jag gjorde det för en liten stund sen, och den gamla skolsystern kom ihåg mig haha. Hon ba just det det kommer jag ihåg, det var ju du med hästen. Haha ;) Men men, tydligen var det väldigt "möe" att läsa så hon skulle ringa upp mig om en liten stund. Så snart vet jag förhoppningsvis om jag ska behöva röntgas eller inte :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0