Smile and everything will be okay

Hejhej!
Idag har jag cheerat hela dagen från kl 10-16. Cheerade på lilla göteborgsvarvet och mellanvarvet idag. Just nu är min näsa väldigt öm samtidigt som mitt lillfinger gör ont. Toppen lyckas alltid landa på mitt ansikte när vi kastar upp henne haha. Finns massa fina bilder på lisas kamera så jag lägger upp dom här när hon har skickat dom. Ni får lite dåliga mobilbilder från dagen här så länge :)

Frukost ute i solen imorse med finaste bästisen :

Hahaha så snygg var bara tvungen

Fika paus med extra mycket vaniljsås mitt uppe i allt cheerande :)

Och mitt tjocka feta äckliga finger just nu haha :( ajaj vad ont det gör

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0