Wherever you go just always remember, that you got a home for now and forever

Hej bloggisen!
 
Vet ni vad? Egentligen skulle jag vilja ta bort den här bloggen och bara ha en normal vanlig ny och fin blogg. För denna är så ful och likaså bloggens namn. Men för att hålla hela den här resan iordning så ska jag också fortsätta med denna bloggen genom hela resan. Skaffar en vanlig blogg när jag kommer hem igen istället.
 
Idag har jag vart i den där staden angeles igen för att fixa mitt pass. Vet inte riktigt hur det kommer sig att jag skriver här efter varje gång jag har gjort det haha. Kanske är det för att det varje gång påminner mig om att denna resan har ett slut vilket bloggen i det stora hela handlar om. Min resa till filippinerna från början till slut. För allting har sitt slut, eller hur?
 
I vilket fall som hellst så fick jag inget gjort idag heller. För tydligen så är inte ens mitt filippinska medborgarskap klart än utan jag måste åka till Manila och fixa det. Orkar inte med Manila det är så överbefolkat och jobbigt, haha. Men men, min syster ska åka till manila nästa vecka för hon ska på intervju på norska ambassaden, så jag hänger nog på henne då. Måste bara ringa emigrationsverket först och boka tid nästa vecka. Glöm inte det nu Lilly!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0